به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ دکتر حمید گلی پور، مدیرعامل جدید نمایشگاه های بین المللی همدان، در گفتگویی به ضرورت راه اندازی هر چه سریعتر سایت جدید این شرکت تاکید کرد و افزود: سایت جدید در سه فاز تعریف شده، که در حال حاضر سازه اصلی در مساحت حدود ۹ هزار مترمربع در حاشیه فرودگاه همدان در دست اجراست که امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری کامل برسد.

گلی پور انتقال مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی همدان از میدان عاشورا به مکان تازه احداث را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با این اقدام علاوه بر کاهش ترافیک ورودی شهر همدان، همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی قرار گرفتن سایت تازه احداث در مجاورت فرودگاه و در نزدیکی ایستگاه راه آهن همچنین مجاورت با بزرگراه همدان به تهران را از قابلیت‌های ارزشمند برای نظام رتبه بندی نمایشگاهی دانست و اظهار داشت:
انتقال نمایشگاه بین المللی همدان به سایت جدید می تواند به کاهش ترافیک شهری، ایمنی و سهولت تردد شهروندان، منجر شود.

حمید گلی پور، اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی استان جهت حضور موثر در نمایشگاه های گوناگون، تبلیغات و جذب مخاطب، برپایی کارگاه های آموزشی و همچنین برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط را حائز اهمیت دانست و گفت: جایگاه ممتاز استان همدان در غرب کشور به عنوان شاهراه ارتباطی غرب و جنوب غرب به مرکز و شمال کشور، نقش استان در صنعت و اقتصاد منطقه، و شناساندن و معرفی توانمندی های استان از طریق برپایی نمایشگاه های بین المللی را صد چندان کرده است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی همدان با اعلام اینکه سالانه بیش از ۲۵ نمایشگاه از صنایع و تولیدات داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه ها برپا می شود، خاطرنشان کرد: صدها هزار نفر به طور معمول از این نمایشگاه بازدید و در جریان تولیدات و صنایع روز داخلی و خارجی قرار می گیرند.

لازم به یادآوری است، شهرداری همدان، سازمان همیاری شهرداری ها، شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت از سهام‌داران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی همدان هستند.

محل فعلی نمایشگاه های بین المللی همدان، درفضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و درسالن های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

تنوع اجناس و قیمت ها، کیفیت مناسب و ارایه ی خدمات پس از فروش مطلوب و همچنین حضور محصولات ایرانی و برندهای معتبر از مزایای نمایشگاه بین المللی است که می تواند خریداران را در انتخاب کالای مناسب و دل خواه یاری کند.

نمایشگاه بین المللی همدان، باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان شده و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می کند تا پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ نمایند.

ارایه ی شیوه های نوین بازاریابی و توزیع نیز از مواردی است که نام های معتبر جهانی را وا می دارد که در نمایشگاه هایی این چنینی شرکت نموده و بازار ایران را برای عرضه ی کالای خود مناسب و مطلوب بدانند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1219627
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.