کارگاه آموزش رشته های ورزشی بهکاپ و مینی گلف توسط مربیان هیات گلف همدان در پارک مردم این شهر برگزار شد.

رییس هیات گلف همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: کارگاه آموزش بهکاپ و مینی گلف به منظور معرفی و گسترش این ۲ رشته ورزشی زیر مجموعه گلف توسط مربیان مجرب و فعال همدانی برگزار شد.

علی اصغر سالوند افزود: کمتر افرادی در این استان از رشته گلف و زیر مجموعه های آن اطلاع دارند و برداشت مردم از رشته گلف با واقعیت فاصله زیادی دارد به طوری که در اذهان عمومی این گونه جا افتاده که گلف مختص افراد ثروتمند و خانواده هایی با سطح درآمد بسیار بالا است.

وی بیان کرد: این برداشت ذهنی به هیچ عنوان درست نیست و براین اساس سعی داریم با اجرای طرح های آموزشی، رشته گلف و زیر مجموعه های آن مانند بهکاپ ، وودبال و مینی گلف را به صورت همگانی گسترش دهیم.

سالوند اظهار داشت: آسان بودن شرایط یادگیری و اجرا، یکی از ویژگی های بارز ۲ رشته بهکاپ و مینی گلف است و در این کارگاه سمیراحسینی و محمد علی قاسمی مربیان باتجربه این هیات به خوبی نسبت به آموزش های لازم اقدام کردند.

وی، شناسایی نوجوانان بسیار مستعد در این رشته را یکی از اهداف برگزاری کارگاه مینی گلف و بهکاپ عنوان کرد و افزود: این کارگاه ها به صورت مستمر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

سالوند همچنین از دستگاه ورزش و هیات ورزش های همگانی استان همدان در برگزاری کارگاه مینی گلف و بهکاپ قدرانی کرد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.