مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ۹ مرکز تصفیه آب در استان فعال است، گفت: تابستان امسال قطعی آب در استان نخواهیم داشت.
سیدهادی حسینی‌بیدار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، درباره قطعی آب اظهار کرد: با برنامه ریزی خوب و برگزاری جلسات بحران و صرفه جویی مردم امسال قطعی آب در استان نخواهیم داشت.
وی جریان آب درون لوله ها را مانند جریان خون در رگ ها دانست و افزود: شب ها فشار آب درون لوله ها بالا بوده و برای جلوگیری از شکستن لوله ها فشار آب کاهش پیدا می کند به عبارتی دیگر افت فشار آب برای مدیریت فشار در شبکه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آب و فاضلاب استان همدان تنها شرکتی است که بازچرخانی پساب را به حد بالایی از کیفیت می رساند تا در صنعت مورد استفاده قرار گیرد.
حسینی بیدار با بیان اینکه آب بازچرخانی شده از پساب برای شرب نیز قابل استفاده است، اضافه کرد: ۹ مرکز تصفیه آب در استان همدان فعال است.
وی شرکت آب و فاضلاب استان را همیار محیط زیست معرفی کرد و گفت: نیروگاه برق شهید مفتح از پساب بازگردانی شده تغذیه می کند و ظرفیت تأمین آب آن از ۲۵ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.