مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 38 برنامه پویش «فصل گرم کتاب» در تابستان امسال در سطح استان برگزار می شود.
محمدرضا جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه فصل تابستان از مهمترین زمان‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان است که فرصتی مناسب برای ارائه برنامه های فرهنگی فراهم کرده است، اظهار کرد: کانون به‌عنوان یک سازمان متولی در غنی‌سازی اوقات فراغت، وظیفه دارد تا خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خود را در ایام فراغت کودکان و نوجوانان عرضه کند بر همین اساس، پویش فصل گرم کتاب در تابستان سال 98 برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پویش فصل گرم کتاب از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد، افزود: این پویش که فصل گرم کتاب نام‌گذاری شده است، با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی با بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی و نمایش اجرایی می‌شود.
جوادی با بیان اینکه این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تأکید دارد، عنوان کرد: پویشی است که تابستان امسال ایستگاه‌های کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به درون بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضاهای عمومی برده است.
وی با بیان اینکه 38 برنامه پویش فصل گرم کتاب در تابستان امسال برگزار خواهد شد، گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این ایستگاه‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو نیز می‌پردازند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.