بخشدار پیرسلمان گفت: مشکل  روشنایی محور سه راهی آجین مرتفع و روشنایی این محور راه اندازی شد.
محسن عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: نصب 11 عدد پایه چراغ روشنایی برای تسهیل تردد و عبور و مرور رانندگان در سه راهی آجین انجام شد که این امر در جلوگیری از تصادفات و تردد مسافران در منطقه از نقش موثری برخوردار است.
وی با بیان اینکه سه راهی آجین به علت قرار گرفتن در مسیر شهرستانهای سنقر و کنگاور و راه ارتباطی به روستاهای بخش پیرسلمان یکی از راه های مهم به شمار می رود، افزود: اصلاح هندسی و اصلاح و ترمیم پل سه راهی از مشکلات عمده این محور بوده که در کمیته برنامه ریزی نیز مصوب شده و نیاز به مرتفع شدن مشکل دارد.
عزیزی عنوان کرد: مشکل مرتفع شدن روشنایی محور سه راهی آجین یکی از مطالبات و نیازهای ضروری  در بحث  تسهیل در تردد این محور  بود که به همت راهداری، شرکت برق و پیگیرهای بخشداری پیرسلمان به انجام رسید.
وی  در ادامه با اشاره به اینکه فاز دوم ادامه طرح سنگ فرش روستای هدف گردشگری حبشی بخش پیرسلمان آغاز شده و در دست انجام قرار دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان فصل کاری سالجاری فاز دوم سنگفرش روستای هدف گردشگری حبشی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
بخشدار پیرسلمان همچنین  یکی از مطالبات اساسی بخش پیرسلمان را احداث راهدارخانه در بخش پیرسلمان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با پیگیری های انجام شده زمین لازم برای ساخت راهدارخانه در منطقه کلیایی بخش پیرسلمان واگذار شده و با اجرای طرح احداث ساختمان راهدارخانه، بخش پیرسلمان نیز دارای راهدارخانه خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.