رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان گفت: سال گذشته بیش از 7 ایده پارک در دانشگاه پیام نور برگزار شد تا دانشجویان علاوه بر تحصیل با شیوه‌های بازاریابی و اشتغال نیز آشنا شوند.
به گزارش ایسنا،منطقه همدان،صفی‌الله صفایی سه شنبه 18 تیر در ششمین جشن بزرگ دانش آموختگی و ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در کنار اقدامات آموزشی فعالیت‌های فرهنگی را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه‌های کل کشور اعم از دولتی،آزاد و غیرانتفاعی بیشترین و بهترین اهتمام را در حوزه فرهنگی دارد و برنامه‌های متنوعی در این زمینه انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در حوزه ورزشی نیز حضور فعالی در سطح کشور و بین‌الملل دارد، افزود:باید شرایطی در دانشگاه فراهم شود تا دانشجویان به راحتی مسائل فکری و سیاسی خود را مطرح کرده و دیدگاه خود را بیان کنند.
صفایی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر کارهای فرهنگی و آموزشی به کارآفرینی دانش آموختگان نیز اهتمام ویژه دارد، عنوان کرد: سال گذشته بیش از 7 ایده پارک در دانشگاه پیام نور برگزار شد تا دانشجویان علاوه بر اینکه تحصیل می کنند با شیوه های بازاریابی و اشتغال نیز آشنا شوند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان  با بیان اینکه یکی از ایده‌های پارک با مشارکت شرکت سحر انجام شد، گفت: در شرایط سخت فعلی باید دانشجوی فعال تربیت کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.