سید محمد جواد موسوی روز یکشنبه در نشست روابط عمومی های بیمه ایران منطقه غرب کشور بیان کرد: نرخ شکنی صورت دیگری از رقابت ناسالم در صنعت بیمه است.
وی با بیان اینکه برای جلب اعتماد شهروندان نباید به سمت رقابت ناسالم و نرخ شکنی رو آورد اضافه کرد: خدمات صنعت بیمه باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها و تقویت روابط عمومی ها بازگو شود.
مدیرکل بیمه ایران استان همدان این سازمان را پیشتاز در پرداخت خسارت دانست و گفت: بیمه ایران روزانه 200 میلیارد ریال خسارت در کشور پرداخت می کند در حالیکه اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفته است.
موسوی ادامه داد: 2 هزار میلیارد ریال در سیل اخیر خسارت توسط شرکت های بیمه گر پرداخت شد که سهم بیمه ایران یک هزار و 200 میلیارد ریال معادل حدود 70 درصد مجموع خسارت پرداخت شده بود.
وی اضافه کرد: در دسترس، مستقل و صاحب اختیار بودن یکی از مزیت های شرکت بیمه ایران در شهرستان ها بوده و آنها حتی دیه ناشی از سوانح جاده ای را می توانند بدون ارجاع و بررسی پرونده در همدان، پرداخت کنند.
مدیرکل بیمه ایران در استان همدان، سوء استفاده از ناآگاهی مردم را خیانت دانست و افزود: اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی موجب راه اندازی رشته ای با این مضمون در دانشگاه ها شد که این مولفه اهمیت اطلاع رسانی را بیشتر نمایان می کند.
در این نشست که با حضور سید عباس فرجی معاون روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد مدیران روابط عمومی غرب کشور به بیان مطالبات و دغدغه ها و خواسته های خود در زمینه اطلاع رسانی پرداختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.