به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از یک منزل مسکونی 44 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر شد.
وی اضافه کرد: همچنین در دیگر عملیات با تلاش اطلاعاتی، اعضای یک باند که با شیوه های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان ملایر می کردند شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در بازرسی از منزل متهمان 25 کیلوگرم تریاک با لفافه را کشف کردند که در این عملیات چهار متهم دستگیر شدند.

** کشف سیگار قاچاق از پراید
رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و برای توقیف آن اقدام کردند ولی راننده بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت خودرو متواری شد.
سرهنگ رضا زارعی افزود: این خودرو در شهرستان بهار مشاهده و با وجود اسکورت توسط یک دستگاه سمند، پراید متوقف شد.
وی ادامه داد: راننده و سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر و خودرو به همراه متهمان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.
رییس پلیس آگاهی استان گفت: پس از تخلیه و شمارش محموله سیگار قاچاق، از این خودرو 180 هزار و 200 نخ سیگار خارجی به ارزش تقریبی 300میلیون ریال کشف شد.

** کشف هفت فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان دستگیر سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ شا احمد ساکی افزود: در این راستا تیمی از ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی های فنی، به هفت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان نهاوند اعتراف کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.