شهرام حکیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی امروز از همدان خارج می شود و به دنبال آن جوی پایدار استان را فرا می گیرد.
وی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان همدان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و در بعدازظهر، وزش باد و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
حکیمی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان در روز گذشته، عنوان کرد: سرمای صبحگاحی همچنان در استان فعال است و انتظار می رود دمای صبحگاحی با شیب ملایم تا هفته آینده افزایش یابد.
وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 9 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: نهاوند با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و گل تپه با 6 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.
وی ادامه داد: فامنین با پنج میلیمتر بیشترین بارش را در 24 ساعت گذشته در استان داشته است.
گفتنی است، بر اساس آخرین آمار از ابتدای مهر ماه 1397، بارش های استان همدان نسبت به بلند مدت حدود سه برابر افزایش داشته و در سال آبی جاری این استان به عنوان سومین استان پر بارش کشور ثبت شده است.
همچنین سردی در این فصل به بخش زیادی از محصولات کشاورزی استان آسیب وارد کرده است.
2087/9904
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.