سعید فرجی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برآوردها نشان می دهد هزینه کرد این اداره کل برای درمان و سلامت این افراد در مجموع سطح یک و سطوح 2 و سه به حدود چهارهزار میلیارد ریال برسد.
وی ادامه داد: همچنین در صورت استقرار سیستم نسخه نویسی الکترونیک دیگر نیازی به ارایه دفترچه بیمه سلامت نیست و بیمه شدگان با ارایه کد ملی، استحقاق سنجی شده و ویزیت می شوند.
فرجی یکی از مهمترین اهداف سازمان بیمه سلامت را استقرار سازمان کامل الکترونیک دانست سپس خرید راهبردی خدمات سلامت، ایجاد خریدار واحد خدمات سلامت با محوریت سازمان بیمه سلامت ایران، مشارکت در استقرار پرشک خانواده و نظام ارجاع را از دیگر اولویت ها برشمرد.
وی همچنین استقرار راهنماهای بالینی، پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی، تامین منابع مالی پایدار، افزایش کارایی و ارتقا بهره وری، اطلاع رسانی کارآمد و ارتقا سطح کارایی آگاهی های عمومی را از اهداف کلان بیمه سلامت عنوان کرد.
مدیرکل بیمه سلامت همدان اظهار داشت: بیمه شدگان صندوق های روستاییان و عشایر و سلامت همگانی بدون پرداخت هرگونه حق بیمه ای از خدمات سازمان بهره مند شده اند که این اقشار بیش از 81 درصد بیمه شدگان را تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا، 998 هزار و 531 تن از جمعیت یک میلیون و 738 هزار و 234 نفری استان همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند که معادل 57 درصد جمعیت همدان را شامل می شود.
جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت همدان به تفکیک صندوق شامل 124 هزار و 948 کارمند، 627 هزار و 877 روستایی، 177 هزار و 801 بیمه سلامت ایرانی، هشت هزار و 988 صندوق ایرانیان و 58 هزار و 907 مورد سایر اقشار است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.