حمید حمزه لو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در حوادث فروردین که به سامانه 115 اعلام شد، سه تن بر اثر سیلاب در رودخانه های حرم آباد، رودخانه جیحان رود شوشاب و رودخانه روستای ازناوله غرق شدند که یک دختر 11 ساله و 2 جوان 22 و 29 ساله بودند.
وی افزود: همچنین 2 تن بر اثر آوار ناشی از سیلاب در روستای «مشین» ملایر جان خود را از دست دادند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر بیان کرد: در تاریخ دهم فروردین نیز در سانحه تصادف 2 دستگاه خودرو دنا و سمند در محور ملایر به اراک حد فاصل روستای پری و گرجایی، چهار تن کشته و پنج تن مجروح شدند.
حمزه لو ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه امسال، 529 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی در ملایر ثبت شد که از این تعداد 114 ماموریت مرتبط با حمل و نقل است.
وی اظهار داشت: از تعداد ماموریت های انجام شده در طرح نوروزی امسال، 108 ماموریت غیر مرتبط با حمل و نقل و 370 ماموریت نیز مربوط به بیماران بود که مصدومان و بیماران پس از معاینه و انجام اقدامات امدادی، به بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان مرکز ترومای جنوب استان انتقال داده شدند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر افزود: در طرح نوروزی امسال 2 پایگاه ایستگاه سلامت در دریاچه کوثر ورودی همدان به ملایر و پارک معلم محور ملایر به اراک دایر شد که در این مدت 66 تن به این ایستگاه ها مراجعه کردند.
حمزه لو گفت: از پنجم و ششم فرورین ماه تمامی نیروهای ما درگیر بارندگی و سیلاب و ارایه خدمت به مردم بودند و با تداوم بارش ها همچنان نیروهای ما در آماده باش کامل هستند.
وی ادامه داد: به منظور کمک رسانی به سیل زدگان، صبح امروز یک دستگاه آمبولانس فوریت های پیش بیمارستانی 115 ملایر به همراه 2 کارشناس عملیاتی 115 و 2 کد اعزامی از همدان به خوزستان اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر تعداد هشت پایگاه فوریت ها شامل سه پایگاه شهری و پنج پایگاه جاده ای با 9 کد عملیاتی و 50 نیرو و 15 دستگاه آمبولانس در شهرستان ملایر فعال است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.