کامران گردان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون نیز تبلیغات گسترده از جاذبه های گردشگری همدان در شهر بم تبلیغ شده است تا شاهد معرفی هرچه بهتر باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: شهر بم آثار ثبت جهانی گسترده ای دارد و سعی کردیم تبلیغات همدان را در این دیار داشته باشیم تا گردشگرانی که به این شهر می روند به سمت همدان سوق داده شوند.
گردان خاطرنشان کرد: تعامل دوسویه با شورای اسلامی شهر بم صورت گرفته است و باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته قطع به یقین کمک شایانی به جذب گردشگر به همدان خواهد داشت.
وی یادآوری کرد: هم اینک بیشترین مسافران نوروزی همدان از استان های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خوزستان به این منطقه سفر می کنند و برای ساکنان این استان ها هدف گردشگری به ویژه در تعطیلات نوروزی و تابستان بشمار می رویم.
گردان بیان کرد: این آمار براساس بررسی های صورت گرفته از مدارک مستند در سال های اخیر استخراج شده است.

** مدیریت شهری در آمادباش کامل
رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آماده باش کامل مدیریت شهری در پذیرش مسافران نوروزی در مواقع اضطراری گفت: تمامی امکانات مدیریت شهری همدان در خدمت مسافران نوروزی است.
گردان افزود: امکانات رفاهی و اسکان شهرداری همدان تجهیز و آماده سازی شده تا در مواقع اضطراری در خدمت مسافران نوروز باشد.
وی اضافه کرد: آتشنشانی و سازمان خدمات شهری همدان نیز برای این ایام تجهیز شده است و سایر حوزه ها نیز در شرایط فعال بسر می برند.
گردان خاطرنشان کرد: مرخصی نیروهای موثر شهرداری در طرح نوروزی نیز به صفر رسیده است و همراه شهردار همدان در طول ایام نوروزی در همدان حضور داریم تا به خوبی نسبت به نظارت و اجرای مطلوب خدمات رسانی به مسافران اقدام لازم را داشته باشیم.

** همدان 2018 شیرین ترین خاطره
رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: رویداد انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018 شیرین ترین خاطره این شهر در سال گذشته بود که دستاوردهای خوبی برای همدانی ها داشت.
گردان خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این رویداد زمینه رونق گردشگری در همدان بیش از گذشته فراهم شد و اکنون نیز درصدد تقویت آن هستیم.
وی رفتن آیت الله غیاث الدین طه محمدی از مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان را خاطره ای تلخ دانست و گفت: به وجود وی در 15 سال گذشته عادت کرده بودیم و رفتن وی برای ما سخت بود.
گردان بیان کرد: البته انتخاب خوب رهبر معظم انقلاب و آمدن حجت الاسلام «حبیب‌ الله شعبانی ‌موثقی» به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید همدان نیز افتخار ارزنده ای است و تلخی رفتن آیت الله محمدی با حضور این نماینده جوان به شیرینی تبدیل شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.