مصطفی آزادبخت روز سه شنبه در شورای ورزش همگانی همدان بیان کرد: نیازمند تحول همه جانبه در حوزه ورزش همدان به ویژه حوزه همگانی هستیم.
وی ادامه داد: ورزش همدان هنوز با شرایط مطلوب فاصله دارد و باید با عزم همگانی مسئولان دستگاه های اجرایی استان این مهم تحقق یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: ترغیب مردم به ورزش نیاز به فرهنگ سازی دارد و مسئولان نیز در این بین باید زمینه سازی لازم را انجام دهند.
آزادبخت افزود: فعالیت خوبی تاکنون در حوزه ورزش در سطح استان همدان انجام شده اما انتظار داریم هیات های ورزشی برای توسعه عرصه های قهرمانی و همگانی برنامه محور عمل کنند تا به سطح مطلوب برسیم.
وی خاطرنشان کرد: روستاها نیز باید به لحاظ ورزشی تقویت شوند و از فرمانداران می خواهیم سالن های ورزشی روستایی را در اولویت برنامه های ورزشی قرار دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نقش بانک های استان در حمایت از ورزش را مهم ارزیابی کرد و گفت: بانک ها باید ورزش را پشتیبانی کنند و در برگزاری همایش های پیاده روی نقش ویژه را ایفا کنند.
آزاد بخت با تقدیر از عملکرد ورزش بانوان همدان گفت: درخشش بانوان در مدال آوری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا قابل تقدیر است و باید این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: افتخارآفرینی بانوان همدان در میادین ملی و بین المللی نشان از برنامه ریزی مطلوب در این حوزه دارد.
آزاد بخت با قدردانی از آموزش و پرورش همدان در حمایت از ورزش روستایی گفت: اینکه مدارس غیرقابل استفاده روستاها به خانه ورزش روستایی تبدیل شود، اقدام شایسته ای است.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.