کریم حمیدوند روز یکشنبه در دیدار با محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: اسدآباد سرشار از ظرفیت های ورزشی است و حمایت از این شهرستان به موفقیت های بیشتر خواهد انجامید.
وی اضافه کرد: اسدآباد علاوه بر افتخارآفرینی در رده قهرمانی، در پرورش داوران مستعد در بسکتبال و فوتبال نیز آزمونه (پایلوت) کشور به شمار می رود و اکنون داوران این شهرستان در رده بین المللی قضاوت می کنند.
حمیدوند بیان کرد: اسد آباد دارای ظرفیت های بالایی است و باید با توان بیشتر بتوانیم در ارتقا ورزش این شهرستان گام برداریم.
وی با تمجید از عملکرد بسکتبال اسدآباد در رده های سنی جوانان و بزرگسالان کشور گفت: هم اکنون جوانان بسکتبال این شهرستان در لیگ برتر کشور حضور دارد و در رده سنی بزرگسالان نیز دارای تیم در رده دسته 2 هستیم.
فرماندار اسدآباد خواستار حمایت ویژه از بسکتبال این شهرستان شد و افزود: با حمایت دستگاه ورزش استان می توانیم در بسکتبال افتخارآفرین باشیم.
حمیدوند سفرهای دوره ای مدیرکل ورزش و جوانان همدان را مورد تمجید قرار داد و افزود: این بازدیدهای دوره ای به حل موانع و دغدغه های حوزه ورزش کمک شایانی می کند که نشان از توجه مدیریت دستگاه ورزش به توسعه و گسترش این بخش است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این دیدار از اسدآباد به عنوان ظرفیت گرانبها در ورزش قهرمانی نام برد و افزود: با اجرای طرح استعدادیابی و توجه به نخبه ها می توانیم بیش از گذشته شاهد موفقت های ورزش این شهرستان در عرصه قهرمانی باشیم.
مجسن جهانشیر افزود: حمایت از بسکتبال اسدآباد را با توجه به استعدادهای موجود این شهرستان مورد توجه جدی قرار داده ایم چرا که موفقیت این تیم منجر به افتخارآفرینی برای استان همدان خواهد شد.
شهرستان اسدآباد بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.