به گزارش ایرنا ابوالقاسم الماسی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی ملایر در جمع اهالی روستاهای «انوج» و «ضربعلی» افزود: انقلاب خدمات بزرگی برای ملت ایران ارایه کرد که باید به درستی تبیین و بازگو شود.
وی با بیان اینکه حدود 80 درصد از جمعیت کنونی در زمان انقلاب نبودند تاکید کرد: در 40 سال گذشته تلاش و جانفشانی هایی از سوی بزرگان، شهدا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب انجام شد که باید نسل جوان از این رشادت ها و افتخارهای نظام و انقلاب مطلع شود.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار همدان بیان کرد: برای اینکه آینده بهتری برای جوانان ما رقم بخورد، باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای جوانان بازخوانی شود.
الماسی با اشاره به روند بهبود و آسان سازی شرایط زندگی مردم در روستاها و عمران و آبادانی این مناطق در 40 سال گذشته اظهار داشت: چهره امروز روستاها و بهره مندی آنها از امکانات رفاهی بسیار خوشحال کننده است و به نظام و انقلاب باید افتخار کنیم.
وی ادامه داد: یکی از شعارها و اهدافی که امام خمینی(ره) و شهدا دنبال می کردند، برقراری عدالت و محرومیت زدایی بود که به خوبی تحقق پیدا کرده است.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امروز تمامی روستاهای ما از نعمت های آب، برق، گاز، تلفن، راه آسفالت روستایی و جاده بهره مند هستند و این از دستاوردهای مهم انقلاب است.
الماسی با بیان اینکه به همت شوراهای اسلامی روستا و دهیاران بافت بسیاری از روستاها از برخی شهرها نیز بهتر شده است ادامه داد: خدماتی که امروز در روستاها ارایه می شود، حتی با برخی شهرها قابل مقایسه نیست.
وی روند رشد حوزه بهداشت و درمان بویژه در روستاها را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و بیان کرد: جوانان ما هم اکنون در دورترین نقاط روستایی دارای تحصیلات عالی دانشگاهی هستند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه با بیان دستاوردهای انقلاب و نظام باید این خدمات برای مردم بیشتر قابل لمس باشد گفت: در 40 سال گذشته با وجود تمام سختی ها، مشکلات، توطئه ها، تحریم ها، فشارهای اقتصادی و جنگ تحمیلی از سوی دشمنان، خدمات نظام چشمگیر است.
الماسی از بین رفتن فاصله بین مردم و مسئولان را از دیگر دستاوردهای نظام و انقلاب برشمرد و افزود: مردم امروز به راحتی می توانند مسایل و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کنند، چراکه مسئولان نظام از جنس مردم و به راحتی در دسترس هستند.
وی با بیان اینکه نمونه بارز خدمت رسانی مسئولان به مردم را در بین نمایندگان و مسئولان شهرستان ملایر شاهد هستیم تاکید کرد: این انجسام، وحدت و همراهی باید همچنان برقرار باشد.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انسان هایی با بینش و بصیرت بالا تربیت و پرورش داده است که بتوانند تاثیرگذار باشند و مردم را در تمامی عرصه ها همراهی کنند.
الماسی همچنین بهسازی روستایی را یکی از اقدامات بزرگ نظام در اقصی نقاط کشور عنوان و این خدمات بنیاد مسکن را شایسته تقدیر دانست و گفت: برای فراهم کردن شرایط مساعد برای زندگی مردم در روستاها تلاش های زیادی انجام شده که آثار ماندگار این نهاد در تمامی روستاها مشهود است.
به گزارش ایرنا، در هفتمین روز از ایام دهه فجر با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مدیران بیش از 20 طرح عمرانی با اعتباری حدود 130 میلیارد و 650 میلیون ریال بهره برداری شد.
این طرح ها شامل افتتاح 30 واحد مسکن مددجویان بهزیستی با 2 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سهند، بهره برداری از سالن آمفی تئاتر شهر سامن با یک میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت 200 تن، طرح های شهرداری سامن با اعتبار سه میلیارد ریال، افتتاح آتش نشانی روستای انوج و نمایشگاه صندوق خرد بانوان روستا با اعتبار چهار میلیارد و 430 میلیون ریال و افتتاح 6 طرح شهرک های صنعتی ملایر با بیش از 55 میلیارد ریال اعتبار است.
همچنین عملیات اجرایی مسجد خیرساز روستای «علیمرادخواه» با اعتبار 2 میلیارد ریال، مجتمع خدماتی و رفاهی البرز با اعتبار 50 میلیارد ریال و همزمان آغاز بهسازی هشت روستای ملایر با 6 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.