سرهنگ هادی قزوینه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ماموران پلیس یک محموله مواد مخدر که توسط سواری سمند از استان های غربی به همدان حمل می شد را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 15 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف کرده و 2 متهم در این ارتباط دستگیر شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بیان کرد: نیروهای این نهاد همچنین دریافتند که یک محموله مواد مخدر با خودرو سواری پراید از استان های غربی به مقصد همدان بارگیری شده است.
سرهنگ قزوینه اضافه کرد: خودرو یاد شده در ورودی شهر همدان شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن 12 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر شد.
وی افزود: در عملیات سوم، قاچاقچی که اقدام به تهیه و انتقال مواد مخدر از نوع هروئین از استان های مرکزی به استان همدان را می کرد در رزن شناسایی و در بازرسی از خودرو پژو متهم 300 گرم هروئین با لفافه کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

** کشف هروئین و شیشه جاسازی شده در پیک نیک
فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و استفاده از تاکتیک های پلیسی متنوع در این حوزه است.
سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی یکی از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی بیان کرد: با دریافت مجوز قضائی و در بازرسی از منزل این متهم، 2 کیلو و 167 گرم هروئین و شیشه جاساز شده در یک عدد پیک نیک کشف شد.
سرهنگ ساکی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.
پنج و نیم تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در استان همدان کشف شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.