به گزارش روز جمعه ایرنا، این دانش آموزان با پوشیدن لباس های سبز سفید و قرمز، پرچم مقدس ایران را در دست داشتند.
شرکت کنندگان در نماز جمعه با سر دادن شعارهایی انقلابی، یکبار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
در این آیین شعارهایی نظیر «الله اکبر»، «یا حسین(ع)»، «یا زهرا(س)» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» سر داده شد.
نزدیک به 150 دستگاه تاکسی و 50 دستگاه موتور سیکلت نیز صبح امروز در مقابل حسینه امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه رژه رفتند.
در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهر همدان گروه سرود رزم نوازان تیپ سه زرهی شهید قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران موسیقی های انقلابی نواختند.
نمایشگاهی از عکس های دوران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه نماز جمعه شهر همدان برپا شده است.
سپاه انصار الحسین و فرمانداری همدان نیز با برگزاری میز خدمت آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.
همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز دهه فجر ایستگاه ترویج استاندارد نیز در حاشیه نماز جمعه شهر همدان برپا شد.
این ایستگاه به منظور ترویج فرهنگ استاندارد و معرفی عملکرد استاندارد استان در چهل سالگی انقلاب از جمله صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت که در واحدهای تولیدی با نظارت روزانه بر روند تولید، نقش مهم و موثری را در تولید کالای با کیفیت و استاندارد ایفا می کنند، برای عموم مردم برگزار شده است.
این ایستگاه به صورت غرفه ای برپا شده است و در آن اطلاعاتی از استاندارد در قالب بروشور، نشریه و اطلاعات نرم افزاری در اختیار نمازگزاران و مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.