به گزارش ایرنا، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان در این آیین گفت: این بنا در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در سه طبقه ساخته می شود.
حبیب الله معصومی افزود: ساخت این ساختمان 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند و بنا به پیشنهاد رییس سازمان اورژانس کشور از نقشه ساختمان ستادی اورژانس کرمان الگو برداری می شود.
وی گفت: هم اینک به علت محدودیت مکانی، ستاد هدایت و واحد پایش مراقبت های سلامت (mcmc) به صورت مجزا در دو ساختمان جداگانه فعال هستند در حالیکه باید در یک مرکز مستقر باشند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان عنوان کرد: واحد پایش مراقبت های سلامت به صورت بصری وضعیت مراکز درمانی را از نظر داشتن تخت های خالی، سیر درمانی بیماران و نحوه ارائه خدمات بررسی می کند.
معصومی اضافه کرد: هنگام اعزام بیماران و مصدومان به مراکز درمانی ستاد هدایت این موضوع را کنترل می کند.
به گزارش ایرنا دکتر پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در سفری یک روزه در دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور یافت.
بهره برداری از پایگاه اورژانس هوایی در محل مرکز آموزشی درمانی بعثت، کلنگ زنی محل ساخت بنای ساختمان ستادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث، بازدید از پایگاه در حال ساخت شهری ملایر واقع در میدان استقلال و پد فرود بالگرد بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان از برنامه های یک روزه این مسئول است.
همچنین در ادامه با حضور در تویسرکان، محل جدید پایگاه شهری شماره 2 شهرستان تویسرکان را بهره برداری کرده و از پد فرود بالگرد بیمارستان در حال ساخت قائم (عج) این شهرستان بازدید می کند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.