جمشیدیان شامگاه دوشنبه دراین باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با گذشت هفته ها هنوز وعده رفع مشکلات مالی تیم برطرف نشده و به همین دلیل هم نتوانستیم بازیکن جدید در نیم فصل جذب کنیم.
وی اضافه کرد: برخی مسئولان در گفت و گوها همواره از صعود و شرایط مطلوب برای تیم سخن به میان می آورند در حالیکه صعود بدون حمایت واقعی عملی نمی شود.
جمشیدیان بیان کرد: در باشگاه پاس همه دنبال صعود هستند اما تنها تیم لیگ 2هستیم که هفته اول را بدون اضافه شدن یک بازیکن انجام دادم در حالیکه حتی تیم های قعرنشین گروه ب به اندازه پولی که نیم فصل اول به اعضای تیم پرداخت شد، بازیکن جدید جذب کردند.
وی افزود: در نیم فصل یکی از بازیکنان مدنظر ما با سه برابر پیشنهاد ارایه شده به تیم قعرنشین گروه ب رفت.
جمشیدیان تاکید کرد: زمینه های صعود به هیچ عنوان در این تیم مهیا نیست و توان راه یابی به لیگ یک وجود ندارد و اگر این مهم اتفاق بیفتد به دلیل تلاش و تعصب اعضای تیم است.
وی پیگیری های اعضای هیات مدیره را کارگشا ندانست و گفت: زمان این رسیده که موقعیت را در اختیار افرادی دیگر قرار دهم تا تیم را هدایت کنند.
جمشیدیان با قدردانی از اعضای تیم پاس و هواداران ابراز امیدواری کرد پاس نه به پشتوانه منابع مالی که سال های قبل پایمال شد بلکه با حمایت هواداران و غیرت بازیکنان و کادر فنی به لیگ یک صعود کند.
احمد جمشیدیان عصر روز دوشنبه پس از تساوی مقابل بعثت کرمانشاه از سمت خود استعفا داد.
پاس هم اکنون با 21 امتیاز در رده دوم جدول گروه ب لیگ دسته دوم کشور قرار دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.