به گزارش ایرنا مدیران باشگاه شهرداری همدان پس از نتایج ثبت شده در نیم فصل اول لیگ 2 و قرار گرفتن شهرداری در رتبه نهم جدول سیزده تیمی گروه یک تصمیم به ایجاد تغییرات گرفتند.
براین اساس علاوه بر اینکه 9 بازیکن از فهرست تیم شهرداری همدان برای نیم فصل دوم خط خورد، کادر فنی نیز دستخوش تغییرات قرار گرفت.
بازیکنان مازاد شهرداری همدان را نفراتی تشکیل دادند که در نیم فصل اول نتوانستند به این تیم کمک کنند و اغلب نیز غیر بومی بودند.
قاسم گرامی، نیما پرتویی، امید پورقنبری، رضا کوهی و چند مهره غیر بومی شهرداری از این تیم جدا شدند.
مجید شعبانی مدافع شهرداری همدان نیز به دلیل دوران خدمت مقدس سربازی نیز از این تیم جدا شد و نیم فصل دوم باید در یکی از تیم های نظامی بازی کند.

** تغییرات در کادر فنی شهرداری
کادر فنی تیم شهرداری همدان در نیم فصل اول لیگ 2 امسال را بابک صمدیان با کمک حجت چهاردولی، رضا نوری، حمید شانه ای و محسن سماوات تشکیل دادند.
در هفته های اخیر تنش بین مدیران و عوامل باشگاه شهرداری با بابک صمدیان سرمربی این تیم بالا گرفت تا جایی که با وجود حمایت عباس صوفی شهردار همدان، مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری حاضر به حمایت و تداوم همکاری با وی نشدند.
برهمین اساس بابک صمدیان تصمیم به توافق و جدایی از این تیم گرفت.
پیش از این، مدیران سازمان ورزش شهرداری بر خروج 2 مربی از ترکیب تیم شهرداری داشتند که زمینه تنش بین آنها و سرمربی تیم را فراهم ساخت.
با این حال تغییر در کادر فنی تیم شهرداری همدان قطعی شد و ظرف روزهای آتی گزینه جدید معرفی می شود.

** بازگشت هادی گل محمدی سرمربی سابق شهرداری
هادی گل محمدی به عنوان جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان است که در هفته های اخیر حتی باب مذاکره با این مربی انجام شد.
گل محمدی سابقه صعود شهرداری از لیگ سه به 2 را دارد و در نخستین سال حضور شهرداری در لیگ 2 نیز نتایج درخشانی کسب کرد اما سال قبل حاشیه های این تیم سبب شد تا وی عطای سرمربیگری را به لقایش ببخشد.
نکته جالب اینکه در نیم فصل دوم سال قبل بابک صمدیان جانشین هادی گل محمدی شد و اکنون این چرخش روند تکراری به خود گرفت.
هادی گل محمدی از تجربه لازم مربیگری نمایندگان فوتبال همدان در تیم های لیگ 3 و 2 کشور را دارا است.

** مشکلات شهرداری فراتر از تغییرات
اما مشکلات تیم فوتبال شهرداری همدان بسیار فراتر از اعمال تغییرات در این تیم است
اختلاف درون تیمی و چند دسته شدن بازیکنان، ضعف در کادر اجرایی تیم، تسلط نداشتن مدیران سازمان ورزش شهرداری به رشته فوتبال و امکانات پشتیبانی ضعیف از این تیم نیز مشکل ساز شده است.
تیم شهرداری اگر به دنبال بهبود شرایط فعلی است باید نسبت به تغییرات در کادر اجرایی و تامین منابع مالی به موقع اقدام کند.
شرایط پشتیبانی این تیم اعم از تعذیه و اسکان بازیکنان غیر بومی نیز مطلوب نیست و باید اقدام لازم صورت بگیرد.
هادی گل محمدی گزینه سرمربیگری شهرداری نیز با اشراف از اوضاع این تیم پیش شرط هایی را مطرح ساخته که در صورت عملی شدن آن حاضر به پذیرفتن این مسئولیت سنگین است.
وی مهمترین خواسته اش که سال های اخیر نیز همواره مطرح ساخت، حمایت قاطع مدیریت ارشد شهری است تا بتوان با آرامش و انگیزه مضاعف ادامه فعالیت دهد.

** توقع صعود از شهرداری غیر منطقی است
اما در شرایط فعلی توقع صعود از تیم شهرداری هدمان غیر منطقی است چرا که این تیم در بهترین حالت ممکن هم نمی تواند معجزه کند.
فاصله امتیازی تیم فوتبال شهرداری با مدعیان بسیار زیاد است و در 12 بازی نیم فصل دوم امکان تصاحب صدر جدول بسیار مشکل و حتی غیرممکن است.
شهرداری حتی اگر بتوان در خوشبینانه ترین حالت ممکن هفت برد در این 12 بازی کسب کند شاید در میانه میدان قرار گیرد.
در واقع منطق فوتبال در شهرداری حکم می کند که امسال در این سطح از مسابقات لیگ فوتبال کشور حفظ شود.
با این حال اگر حمایت مالی و پشتیبانی از تیم شهرداری صورت نگیرد هم احتمال از دست رفتن جایگاه لیگ دویی محتمل است.

** تغییرات به صلاح تیم بود
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در این باره گفت: کادر فنی تیم شهرداری تلاش و زحمات زیادی برای کسب نتایج مطلوب کشید اما در نهایت آنچه که انتظار می رفت تحقق نیافت.
سعید خوشبخت افزود: اعمال تغییرات در هر تیمی طبیعی است و اکنون نیز در آستانه شروع نیم فصل دوم، ایجاد تغییر در کادر فنی و بازیکنان به صلاح بود.
وی اضافه کرد: هدف ما کسب نتایج مطلوب در نیم فصل دوم و قرار گرفتن در جایگاه مناسب است و امیدوارم با تغییرات در کادر فنی شوک لازم برای بهبودی شرایط تیم وارد شود.
خوشبخت مذاکره با هادی گل محمدی را تایید کرد و گفت: به هر حال حق مدیران است که باب مذاکره را داشته باشند و اکنون که تیم وارد مسابقات نشده، بهترین فرصت برای تغییرات بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: انتظار ما ارتقا سطح جایگاه تیم با استفاده از حداکثر توان نیروهای بومی است.
تیم شهرداری هم اینک با 11 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی گروه یک لیگ 2 قرار دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.