سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و اقدام عملیاتی هوشمندانه و به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، محموله مواد مخدر کشف شد.
وی اضافه کرد: این محموله در جاده بندرعباس - شیراز شناسایی و پیش از توزیع، در شهر شیراز توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: بخشی از ماموریت های پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان عملیات های فرا استانی است که با همکاری و تعامل دو سویه به سرانجام مطلوب می رسد.
سردار کامرانی صالح گفت: حدود چهار تن و 700 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تا پایان آبان در این استان کشف شده است.
وی افزود: حدود هفت هزار و 500 معتاد و نگهدارنده موادمخدر، خرده فروش و قاچاقچی نیز در این مدت زمان شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان کرد: همچنین حدود هفت هزار و 500 عملیات برای برخورد با قاچاقچیان انجام شده که ماحصل آن انهدام 50 باند بوده است.

**محموله سیگار در همدان متوقف شد
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: ماموران در بازرسی از یک خودروی سواری موفق به کشف 100 هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق شدند.
سرهنگ رضا زارعی در این باره به خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک قاچاقچی با جاسازی سیگار در داخل یک دستگاه خودرو سواری سمند قصد انتقال آن از شهرهای مرزی به تهران را داشتند.
وی اضافه کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت استان شناسایی اعضای این باند را در اولویت قرار دادند.
رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: تیم خودرویی پلیس آگاهی پس از استقرار در کنار پلیس راه همدان - تهران موفق به شناسایی خودروی این قاچاقچی شدند.
سرهنگ زارعی افزود: سرنشین این خودرو اقدام به بارگیری محموله سیگار از مبدا شهرستان مهاباد به مقصد تهران کرده بودند که در دام پلیس همدان گرفتار شدند.
وی از تحویل پرونده متهم به تعزیرات خبرداد و اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
20 باند فعال در امر قاچاق کالا از ابتدای سال جاری تا پایان آبان در این استان شناسایی و منهدم شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.