علی اصغر ناظری پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مولوی سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در ششمین صحن شورای شهر همدان متن درخواست مرخصی یک ماهه خود را تحویل شورای شهر داد.
وی اضافه کرد: پس از قرائت و طرح این موضوع در شورای شهر، شماری از اعضا با مرخصی وی مخالفت کرده و یکی از اعضای مخالف، صحن شورا را به نشانه اعتراض برای مدتی ترک کرده سپس با حضور در جلسه رای ممتنع می دهد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان ادامه داد: سرانجام اعضای شورای شهر همدان موافقت خود را با مرخصی یک ماهه ابراهیم مولوی اعلام کردند و مقرر شد در این مدت کامران گردان به عنوان رئیس و سخنگوی شورا و حمید بادامی‌نجات نیز به عنوان نایب رئیس و رئیس مرکز مطالعات وظایف خود را دنبال کنند.
ناظری پور گفت: مولوی مرخصی یک ماهه خود از 15 مهر تا 15 آبان‌ را برای سفر به خارج از کشور و آنچه انجام مطالعات پژوهشی و نیز پیگیری روند درمانی عنوان می شود سپری کرد و درحالی که انتظار می رفت نیمه آبان ماه در شورای شهر همدان حاضر شود اما تاکنون بازنگشته است.
وی ادامه داد: بر این اساس صبح امروز (یکشنبه) جواد گیاه شناس به عنوان عضو علی البدل شورای شهر همدان با قرائت سوگندنامه جایگزین ابراهیم مولوی شد.
امسال و در دومین سال فعالیت هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای شهر همدان کامران گردان به عنوان رئیس شورای شهر و ابراهیم مولوی به عنوان سخنگوی شورای شهر همدان انتخاب شده بودند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.