به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه شامگاه دوشنبه در نشست دانشجویان دانشگاه ملایر با موضوع «عملکرد اقتصادی مجلس دهم» اظهار داشت: برنامه ششم توسعه سند و مدرک اقدامات مجلس دهم است.
وی بیان کرد: قانون زمانی زیبا جلوه می کند که در تمامی حوزه ها به خوبی اجرا شود، در غیر اینصورت بی فایده است.
حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: نمایندگان مجلس دهم فرایند اعمال نظارت خود را با جدیت بیشتری اجرا کردند و در حوزه استیضاح، تذکر و سوال وارد شدند، در حالیکه که گام پایانی متکی به تعداد آراء است، ضعیف عمل کردند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم به نحوه فروش ارز از سوی دولت و چگونگی نظارت بر آن اشاره کرد و گفت: دولت هر سال لایحه بودجه مبتنی بر برنامه پنج ساله به مجلس ارایه می دهد که خارج از این لایحه اگر کاری انجام شود، خلاف قانون است.
حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه گرانی دلار هیچ ارتباطی با تحریم آمریکا و معادلات اقتصادی ندارد، ادامه داد: بالا رفتن قیمت دلار زمانی برای ما فرصت است که صادرات محور باشیم.
عضو ارشد نمایندگان ولایی مجلس دهم ورود ایران به حوزه سرمایه گذاری و اجرای کارهای اقتصادی و تجاری در کشورهای عراق و سوریه را یک ضرورت برشمرد و افزود: برای گشایش اقتصادی باید در این زمینه جدی عمل شود.
وی بیان کرد: مجلس نباید مخالف دولت باشد، در عین حال که حامی دولت هم نباشد و همراهی با مردم را در اولویت خود قرار دهد.
به گزارش ایرنا، در نشست پرسخ و پاسخی که با حضور نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار استان اصفهان در تالار حافظ دانشگاه ملایر برگزار شد، دانشجویان سوال های خود را در زمینه عملکرد اقتصادی مجلس و نحوه نظارت بر حوزه اقتصادی و عملکرد دولت مطرح کردند.
دانشگاه ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده است و بیش از 6 هزار دانشجو دارد.
7528/2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.