رسول منعم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد رشته های مختلف ورزشی از سی ام ماه جاری با رقابت 31 استان در 40 رشته پسران و 28 رشته دختران آغاز و تا نهم آذرماه در شهرهای مختلف کشور ادامه می یابد.
وی بیان کرد: همدان نیز از سی ام ماه جاری میزبان المپیاد تیراندازی با کمان است و در این مسابقات 250 ورزشکار به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب رقابت می کنند.
منعم افزود: در رشته فوتسال نیز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان 600 بازیکن و مربی از پنجم آذرماه امسال باهم رقابت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان هدف از برگزاری المپیاد ورزشی را شناسایی و پرورش استعدادهای نخبه برای حضور هرچه بهتر در المپیک 2020 توکیو ژاپن عنوان کرد.
رئیس هیات فوتبال همدان نیز در این نشست گفت: فوتسال بیشترین سهمیه را در بین ورزشکاران شرکت کننده در المپیاد ورزشی کشور دارد.
عباس صوفی افزود: افتخار این را داریم که بار دیگر میزبان یکی از مهمترین رویدادهای سطح ملی باشیم تا بازهم نام همدان در کشور مطرح شود.
وی بیان کرد: همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا امسال شاهد میزبانی باشکوه رویدادهای مهم ملی و بین المللی بود و اکنون نیز با شایستگی کامل میزبان مسابقات فوتسال در قالب رشته های المپیاد ورزشی خواهیم بود.
صوفی با تمجید از تلاش های بی وقفه اعضای هیات فوتبال همدان در برگزاری منظم مسابقات مختلف استانی و کشوری اظهار داشت: فوتبال همدان در این دوره در برنامه ریزی و برگزاری مسابقات بی نظیر عمل کرده و قدردان زحمات همه دست اندرکاران هیات فوتبال، باشگاه ها و نیز حمایت مسئولان اجرایی استان هستیم.
رئیس هیات تیراندازی با کمان نیز در این نشست خبری گفت: این استان از سوی فدراسیون به عنوان میزبان المپیک استعدادهای درخشان تیروکمان رده های پایه کشور انتخاب شد.
حمیدرضا یاری افزود: فعالیت گسترده همدان در رشته تیروکمان سبب شد تا فدراسیون اغلب میزبانی های مهم کشوری را به این استان محول کند و خوشبختانه با شایستگی تمام اقدام به برگزاری رویدادها کرده ایم.
وی بیان کرد: رشته تیراندازی با کمان با وجود نوپا بودن و اینکه قابل قیاس با رشته های پرمخاطب نظیر فوتبال نیست، برای پیشرفت روزافزون نیاز به توجه جدی و حمایت بیشتر دارد.
یاری خاطرنشان کرد: همدان جزو سه استان فعال و برتر در ورزش تیروکمان است و بر اساس اعلام فدراسیون به زودی پایگاه قهرمانی تیراندازی با کمان غرب کشور در این شهر راه اندازی می شود.
وی افزود: همدان امسال رکوردار میزبانی رقابت های تیراندازی با کمان کشور بوده و در کسب عنوان نیز موفق عمل کرده است.
در این نشست پیرامون همکاری رسانه های استان با المپیاد ورزشی فوتسال و تیروکمان بحث و تبادل نظر شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.