به گزارش روز شنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سید مسعود عسگریان افزود: پیش‌بینی می شود برآورد بودجه سال 97 شهرداری همدان محقق نشود.
وی با بیان اینکه نمی‌توانیم سقف بودجه را افزایش دهیم، بیان کرد: بر اساس تورم به وجود آمده ناشی از تحریم ها باید عملیات اجرایی و یا آغاز به کار تعدادی از طرح های جدید را محدود کنیم.
عسگریان اضافه کرد: در صورتی که نقطه به نقطه شهر را برای اجرای طرح‌های شهری تخریب کنیم، نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت و از طرفی موجب ناکارآمدی پیمانکاران خواهد شد.
وی با اشاره به معضلات طرح های نیمه کاره شهری، اظهار داشت: افزایش تعداد طرح های نیمه‌تمام عمرانی به دلیل محدودیت منابع مالی و سپری شدن عمر مفید این طرحها قبل از بهره‌برداری، به چالش جدی تبدیل می شود و نارضایتی مردم و از دست رفتن صرفه اقتصادی این طرح‌ها را به دنبال دارد.
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با بیان اینکه یکی از ملاک‌های آبادانی هر منطقه به طرح های عمرانی آن باز می گردد، افزود: البته این مهم به طرح‌هایی نسبت داده می شود که به بهره برداری می‌رسند.
وی ادامه داد: در غیر این صورت کلنگ‌زنی و تمام نشدن طرح ها و درگیر شدن آن در دوره‌های متعدد زمانی، نه تنها شاخص مناسبی برای توسعه، آبادنی و عمران شهری به شمار نمی‌رود، بلکه نمودی از بی برنامگی و ابعاد متزلزل منابع مالی است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.