به گزارش ایرنا محمد کاظمی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و نام آوران ورزش شهرستان ملایر اظهار داشت: باید از این سرمایه های ارزشمند در راستای اعتلا و پیشرفت ورزش کمک گرفت.
وی اضافه کرد: تجربه و اندوخته های معنوی پیشکسوتان عرصه ورزش گنجینه ای گرانبها به شمار می رود که می تواند در توسعه ورزش بسیار اثربخش باشد.
کاظمی صداقت و ایثار پیشکسوتان عرصه ورزش را الگویی ارزشمند در جامعه دانست و گفت: رشد و بالندگی ورزش کشور مستلزم بهره مندی از بزرگان و پیشکسوتان است.
وی به تعامل سازنده موجود با دولت و وزارت ورزش و جوانان برای جلب حمایت ویژه از ورزش شهرستان ملایر اشاره کرد افزود: این تعامل در راستای پیشرفت ورزش ملایر پیگیری و تداوم خواهد داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز در این آیین گفت: تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان جزو برنامه های اصلی دستگاه ورزش است.
مهدی رضایی افزود: هیچ گاه ارزش و جایگاه پیشکسوتان ورزش فراموش نمی شود و همواره سعی شده در برنامه ها و تصمیم گیری های مهم ورزشی از تجربه آنها بهره مند شویم.
وی اضافه کرد: در برنامه تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان ، افتخار دعوت از سنین بالای 60 سال را در این مراسم را داشته ایم.
رضایی خاطرنشان کرد: در این مراسم باشکوه 190 پیشکسوت و نام آور ورزش ملایر تجلیل شدند.
وی با تاکید بر اینکه ملایر شایسته افتخارآفرینی در عرصه های مختلف ورزش ملی و فراملی است، گفت: با هدفگذاری صورت گرفته به دنبال احیا و رشد رشته های مختلف این شهرستان در عرصه های ملی و فراملی هستیم.
در این مراسم از پیشکسوتان و بزرگان ورزش شهرستان ملایر با اهدای جوایزی تجلیل شد.
ملایر دارای 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.