علی ثقفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال قبل این تیم را تشکیل و امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال همدان را خریداری کردیم و با قهرمانی در استان و درخشش در مسابقات زیرگروه کشور توانستیم امتیاز لیگ 2 کشور را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: یک ماه تا شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور باقی مانده و با وجود پیگیری های مستمر حتی نتوانسته ایم سالن تمرین داشته باشیم.
ثقفی بیان کرد: هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان به ما زمین تمرین و مسابقه نمی دهد و کمک مالی هم داده نمی شود.
مدیر باشگاه سلامت همدان خاطرنشان کرد: تیم ما برای حضور قدرتمند در لیگ 2 کشور تنها به 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد در حالیکه این رقم در حد نیمی از قرارداد یک بازیکن پاس هم نیست.
وی با اشاره به پیگیری های مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان پیرامون وضعیت این تیم گفت: با وجود پیگیری های صورت گرفته هیچ یک از نهادهای اجرایی حمایت نکردند.
وی بیان کرد: درخواست دادیم که از بودجه 2018 در قالب برنامه های این رویداد بتوانیم فعالیت داشته باشیم اما اداره میراث فرهنگی موافقت نکرد و دستگاه ورزش هم اعلام کرد که بودجه ای برای کمک به تیم سلامت ندارد.
ثقفی افزود: هم اکنون در بلاتکلیفی قرار داریم و حتی البسه بازیکنان را تهیه نکرده ایم و سالن برای تمرین نیز اختصاص نیافته است.
وی با بیان اینکه پیش از این قصد فروش امتیاز تیم را داشتیم اما مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان مخالفت کرد ادامه داد: با وجود اینکه این تیم به لیگ 2 فوتسال کشور صعود کرد اما هیچ حمایتی توسط مسئولان صورت نگرفت.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک و حمایت مسئولان اجرایی استان این تیم که چکیده فوتسال همدان است بتواند در لیگ 2 کشور افتخارآفرین شود.
مدیر باشگاه سلامت همدان خاطرنشان کرد: اکنون بازیکنان با سابقه فوتسال همدان که تجربه حضور در لیگ های مختلف کشور را دارند آمادگی خود را برای عضویت در تیم اعلام کرده اند و می توانیم تیمی مدعی را روانه مسابقات کنیم.
تیم فوتسال سلامت همدان تیرماه امسال برای نخستین بار جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.
علیصدر آخرین تیم فوتسال همدان بود که چهار سال قبل در لیگ دسته 2 کشور فعالیت داشت اما در نهایت تصمیم به انحلال و فروش امتیاز این تیم گرفته شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.