به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: طرح های افتتاحی جاسک در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی و درمانی، برق رسانی، حمایتی و عمران شهری و روستایی بوده است.
ایرج حیدری بیان داشت: این طرح ها شامل افتتاح دبستان سه کلاسه روستای نگر با هزینه 6 میلیارد ریال، افتتاح دبستان 6 کلاسه خیر ساز روستای کوهرت با هزینه 12 میلیارد ریال، افتتاح مرکز جامع سلامت روستای یکدار با هزینه 12 میلیارد ریال و بهره برداری از طرح هادی روستای پجگ بخش لیردف جاسک به طول سه هزارو 100 مترمربع است.
وی بیان داشت: بهره برداری از مرکز کارآفرینی و خوداشتغالی کمیته امداد جاسک با هزینه 5 میلیارد ریال، بهره برداری از طرح توسعه و اصلاح شبکه برق شهر جاسک با هزینه 100 میلیارد ریال و افتتاح طرح تامین آب شرب اهالی 15 روستای دهستان گابریک به ظرفیت 300 متر مکعب و هزینه 20 میلیارد ریال ازدیگر طرح های افتتاحی جاسک در این روز بود.
فرماندار جاسک نیز گفت: در هفته دولت در مجموع 61 طرح با هزینه 442 میلیارد و 550 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
محمد راد مهر افزود: این طرح ها در فصل های آموزشی، حمایتی، انرژی، کشاورزی ومنابع طبیعی، حمل ونقل، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، توسعه و خدمات شهری و ورستایی وعشایری، ورزش و آب و فاضلاب است.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.