به گزارش ایرنا، محمد عباسی روز سه شنبه در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه های زنجیزه در خصوص چگونگی توزیع مرغ منجمد افزود: برای تنظیم بازار با هماهنگی انجام شده با پشتیبانی امور دام هرمزگان، گوشت مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم 62 هزار ریال تعیین شده است.
وی بیان داشت: اجرای توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های بزرگ مرکز استان هرمزگان، باعث جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و حذف واسطه ها می شود.
این مسوول اظهارداشت: به میزان کافی ذخیر مرغ منجمد در سردخانه ‌های هرمزگان موجود است و شهروندان دغدغه‌ ای بابت کمبود این کالا نداشته باشند.
عباسی از نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای خواست نیاز خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ارسال کنند تا جهت دریافت سهمیه معرفی شوند.
وی تاکید کرد: فروشندگان باید با نصب بنر در سردرب فروشگاه های خود، نسبت به اطلاع رسانی قیمت مرغ منجمد به شهروندان اقدام کنند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآورشد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 تماس بگیرند تا در سریع ترین زمان، تیم های گشت کنترل و نظارت این سازمان به محل اعزام شوند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.