به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی روز یکشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی هرمزگان، اظهار داشت: نهادهایی که به نوعی در کشتار دام نقش دارند باید زیرساخت های لازم را برای سلامت تامین گوشت مورد نیاز انجام دهند و در غیر این صورت با آن ها برخورد می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم چنین بر ضرورت اعمال طب کار در صنایع، واحدهای تولید و حتی دارات تاکید کرد.
اکرمی ابزار داشت: با رعایت مسایل طب کار توسط متخصصان این علم می توان از حوادث در حین انجام فعالیت نیروی انسانی جلوگیری کرد.
وی در ادامه ورود پزشکان، پرستاران و صاحب نظران حوزه سلامت به اصلاح الگوی تغذیه مردم را ضروری دانست و افزود: استفاده فراوان مردم از فست ‌فودها و تحرک پایین موجب رواج بسیاری از بیماری ها در جامعه شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: کار خیر تنها با احداث ساختمان بیمارستان، مدرسه تعریف نمی شود بلکه می توان در قالب عمل خیر به صورت روشنگری جامعه از مشکلات تغذیه ناسالم و نداشتن بهداشت فردی صورت بگیرد که موجب کاهش بسیاری از بیماری ها در جامعه شود.
به گزارش ایرنا، در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه علوم پزشکی استان و مجتمع پتروشیمی صنعت گامرون در خصوص طب کار امضا شد.
9887 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.