به گزارش ایرنا، فیصل ضرغامی دوشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان رودان بر تعامل دو سویه مسوولان با رسانه ها در رودان تاکید کرد.
وی ادامه داد: بدلیل نبود ارتباط و تعامل مناسب برخی از مسوولان با رسانه ها، فعالیت های انجام شده از سوی دولت آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته و به مردم اطلاع رسانی نشده است.
وی خاطر نشان کرد: مسوولان با استفاده صحیح و مطلوب از ظرفیت رسانه ها، اقدام ها و خدمات دولت را در عرصه های مختلف برای مردم بیان کنند تا ضمن آشنایی عموم مردم با اقدامات و خدمات انجام شده، شرایط، بستر و زمینه برای حل نارسایی ها و مشکلات کشور بیش از پیش فراهم شود.
سرپرست فرمانداری رودان از رسانه ها نیز خواست با انعکاس و بیان صریح، دقیق و شفاف اخبار و عملکرد دولت به دنبال ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه باشند.
ضرغامی خاطر نشان کرد: ترویج و گسترش روحیه ناامیدی در جامعه، بطوردقیق همان هدفی است که دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام آن را دنبال می کنند، چرا که آنها قصد دارند با متشنج کردن اوضاع اقتصادی کشور و ایجاد ناامنی، مردم را نسبت به نظام دلسرد و مأیوس کنند.
وی بر لزوم حفظ وحدت، همدلی و اتحاد عموم مردم در راستای نقش بر آب کردن نقشه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری رودان اظهار داشت: دولت دوازدهم با سعه صدر و روی گشاده از انتقادهای سازنده و منصفانه منتقدان با گرایش ها و سلیقه های مختلف سیاسی برای اصلاح امور، رشد و تعالی کشور استقبال می کند.
ضرغامی در ادامه با اشاره به مشی و رویکرد دولت دوازدهم، خاطر نشان کرد: دولت همواره با مشی اعتدال و تکیه بر اصل صداقت با مردم سخن گفته و با عملکرد قابل قبول، روحیه امید و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد و حاکم کرده است.
این مسوول اظهار داشت: دولت همواره در تلاش است با عمل به وعده هایش و برطرف کردن مشکلات و نارسایی ها و توسعه رفاه و آرامش، روحیه امید و نشاط را در بین مردم تقویت کند.
ضرغامی با بیان اینکه مدیران باید روحیه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را در خود تقویت کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان با رعایت اصل صداقت در رفتار و گفتار با مردم، از دادن وعده هایی که توانایی عمل کردن به آن را ندارند، پرهیز نمایند.
** نشست اصحاب رسانه با سرپرست فرمانداری رودان
با توجه به ارتباط کم برخی از مسوولان با اصحاب رسانه در رودان، اصحاب رسانه روز یکشنبه 24 تیرماه 97، در نشست صمیمانه با سرپرست فرمانداری شهرستان داشتند.
دراین نشست نمایندگان ها رسانه ها با تشریح دغدغه ها، خواسته ها و مطالبات خود از عملکرد این مسوولان در حوزه اطلاع رسانی گلایه و انتقاد کردند و خواستار چاره اندیشی و اقدامی فوری جهت حل این مشکل شدند.
سرپرست فرمانداری رودان در این دیدار و نشست با قدردانی از تلاش و عملکرد اصحاب رسانه در راستای بیان و انعکاس خدمات و اقدام های دولت، از تلاش جهت به حداقل رساندن مشکلات فراروی حوزه اطلاع رسانی در شهرستان رودان خبر داد.
در راستای تحقق این مهم، فیصل ضرغامی در نشست روز دوشنبه شورای اداری شهرستان رودان مسوولان را موظف به پاسخگویی به رسانه ها و مردم دانست.
وی از آنها خواست عملکرد دولت را به صورت شفاف، صریح و روشن از طریق رسانه ها برای مردم بیان کنند، نقدهای منصفانه و سازنده مردم را بشنوند و پاسخگوی مطالبات آنها باشند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.