به گزارش ایرنا، علی الهیاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح مسوولان دستگاه های اجرایی هرمزگان به همراه خیران در منازل خانواده های محروم و نیازمند حضور یافته و به آن ها کمک می کنند.
وی بیان داشت: هم چنین کمیته امداد هرمزگان آمادگی برپایی سفره های افطاری با مشارکت خیران برای خانواده های نیازمند تحت پوشش را دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال از سوی خیران استان برای اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه شد.
الهیاری اضافه کرد: ثبت ‌نام حامی در طرح اکرام ایتام، تامین سبدهای غذایی، برنامه زنده تلویزیونی با موضوع جذب مشارکت خیران در کمک به خانواده‌های ایتام، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان و هماهنگی با هیات‌ امنای مسجد و امام‌ جمعه شهرستان ‌ها در جهت پرداخت فطریه از برنامه های کمیته امداد هرمزگان در ماه رمضان است.
وی ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک ‌رسانی به نیازمندان، فراهم‌ سازی زمینه مشارکت گسترده اقشار مختلف جامعه در طرح‌ های مشارکتی کمیته امداد و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است.
این مسوول با اشاره به این که مردم هرمزگان در حوزه انجام مسئولیت‌ های اجتماعی بویژه کمک به نیازمندان همیشه پیشقدم هستند، گفت: خیران و مردم این استان می‌ توانند با تهیه سبدهای موادغذایی و تحویل آن به کمیته امداد با این نهاد در خدمت ‌رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.
55 هزار و 669 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.