به گزارش ایرنا، ارسلان بهاری میمندی روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرلنگه افزود: 208 میلیارد ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان و 301 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان بندرلنگه اختصاص خواهد یافت.
وی بیان داشت: این اعتبارات در فصل های مختلف شامل عمرانی، دفاع، قضایی، انرژی، حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، دین و مذهب، ورزش، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، رسانه، گردشگری، صنایع دستی، آموزشی، امداد و نجات و حمایتی هزینه می شود.
فرماندار بندرلنگه اظهار کرد: فصل حمل و نقل با 101 میلیارد ریال بیشترین سهم اعتباری را به خود اختصاص داده است.
بهاری میمندی افزود: هم چنین فصل های کشاورزی و منابع طبیعی با 85 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار، آب و فاضلاب با 78 میلیارد و 321 میلیون ریال اعتبار و توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری با 76 میلیارد و 483 میلیون ریال اعتبار بعد از حمل و نقل بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده اند.
فرماندار بندرلنگه، با اشاره به توجه ویژه استاندار هرمزگان و مسئولان به طرح های نیمه تمام بندرلنگه اظهار کرد: اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شده پس از تخصیص، برای تکمیل 91 طرح عمرانی نیمه تمام و 48 طرح مستمر شهرستان بندرلنگه هزینه خواهد شد.
شهرستان بندرلنگه با 159 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.