رشید جعفرپور عصر دوشنبه در حاشیه آیین پایانی سی و سومین دوره رقابت های قرآنی دانشجویی جنوب کشور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای این منظور کارشناسان زبده برای عمق بخشی به فعالیت های قرآنی به کار گرفته شده اند.
وی ادامه داد: هم چنین با گسترش دایره جشنواره های قرآنی از قرائت و حفظ به حوزه های دیگر هم چون هنری، ادبی، پژوهشی، آوایی، مهارتی و فناوری سعی داریم همه کسانی که به موضوع ها و فعالیت های قرآنی علاقه دارند در این حوزه فعالیت کنند.
رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: این کتاب آسمانی متعلق به همه انسان هاست و محدود کردن قرآن به جمع و مخاطبان خاص ظلم به قرآن محسوب می شود.
جعفرپور با اشاره به برگزاری سی و سومین دوره رقابت های قرآنی دانشجویان جنوب کشور اضافه کرد: جشنواره دانشجویی رقابت های قرآنی دارای 300 هزار نفر مخاطب در سراسر کشور است.
وی یادآور شد: مرحله سراسری این رقابت ها با حضور یک هزار نفر و اثر، شهریور امسال در دانشگاه زنجان برگزار می شود.
حدود 90 نفر از راه یافتگان به مرحله منطقه ای سی و سومین دوره رقابت های قرآنی از 22 دانشگاه استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کرمان در 2 روز گذشته به رقابت پرداختند و نفرهای برتر جوایز خود را دریافت کردند.
3219/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.