حجت الاسلام موسی فاطمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از این تعداد 120 نفر طلاب برادر در مدرسه علمیه امام صادق(ع) و 80 خواهر مدرسه فاطمه بنت رسول(ص) هستند که در دوره های مقدماتی مشغول به تحصیل می باشند.
وی ادامه داد: به دلیل همجواری و موقعیت مناسب شهرستان حاجی آباد با استان های کرمان و فارس، سال گذشته 60 نفر از این دو استان در مدارس علمیه حاجی آباد پذیرش شدند.
مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد گفت: در این مدارس علاوه بر تحصیل دروس حوزوی، طرح 3 ساله حفظ قرآن کریم ویژه طلاب نیز اجرا می شود.
فاطمی، حضور طلاب در کلاس های آموزشی و تربیتی مدارس آموزش پرورش، ارائه مشاوره های ازدواج ویژه زوج های جوان، شرکت در طرح سفیران سلامت در مساجد و مدارس، حضور طلاب در ورزش صبحگاهی در پارک ها و اعزام طلاب به روستاها جهت انجام تبلیغات دینی و فرهنگی را بخشی از برنامه های جانبی این 2 مدرسه علمیه در شهرستان حاجی آباد اعلام کرد.
حوزه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد در سال 90 راه اندازی شده است.
حاجی آباد شمالی‌ ترین نقطه استان هرمزگان به دلیل واقع شدن در راه ارتباطی کرمان به فارس وهمچنین بندرعباس به سیرجان و نیریز و فسا و داراب از اهمیت جغرافیایی فراوانی برخوردار است.
حاجی آباد در 175 کیلومتری شمال شرقی بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
9887/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.