به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری هرمزگان که با حضور رییس جمهوری و جمعی از معاونان وی و وزیران برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تلاش بسیار دولت، معضل قاچاق هنوز حل نشده و همچنان باقی است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: نیروهایی که در دریا با معضل قاچاق مبارزه می‌کنند به دلیل کمبود نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات نمی ‌توانند به طور کامل با این معضل مقابله کنند.
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر تقویت نیروها به منظور مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در دریا، بیان داشت: هر چقدر در بحث تقویت نیروی دریایی کار شود باز جا برای کار بسیار است.
امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: برای نبرد با قاچاق در خشکی می‌توان موانعی در مسیرهای دسترسی ایجاد کرد، اما در دریا امکان‌ پذیر نیست و بر این اساس باید با تقویت بخش دریایی، در راستای مبارزه و کاهش قاچاق گام برداشت.
آیت الله نعیم آبادی یکی از مشکلات فعلی کشور را مساله گرانی عنوان کرد و گفت: گرانی ، زندگی را برای مردم سخت کرده و دولت باید با تقویت دستگاه های نظارتی، جلوی برخی افزایش قیمت ها را بگیرد.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: گرانی عواملی مختلفی دارد و اگر چه همه آن در اختیار دولت نیست اما بخشی از آن شامل نظارت بر بازار در اختیار دولت است که باید به خوبی صورت گیرد.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه نهم اسفندماه وارد هرمزگاان شد و ظهر امروز بندرعباس را به مقصد تهران کرد.
در جریان سفر رییس جمهوری به هرمزگان 15 طرح عمرانی مهم به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی 15 طرح نیز آغاز شد.
نشست با نخبگان و فرهیختگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران هرمزگان از جمله دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر به هرمزگان بود.
7198/

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.