به گزارش ایرنا، حمید جهانگیری روز چهارشنبه در نشست وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم، فرهیختگان اصحاب فرهنگ و رسانه حاجی آباد اظهار داشت: به دلیل همجواری این شهرستان با سیرجان و حجم بالای ترافیک در این منطقه احداث مرکز های درمانی ضروری است.
وی افزود: درحال حاضر درشهرستان حاجی آباد 575 کلاس درس وجود دارد که از این تعداد 140 کلاس معادل 24 درصد فرسوده و 40 مدرسه هم بدون سیستم برق هستند.
وی در بحث طرح های فرهنگی وهنری به لزوم احداث سینما وحمایت از هنرمندان و نویسندگان تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان حاجی آباد بدون سینما است.
وی افزایش اعتبارات فرهنگی را بستر مناسب برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری از سوی جوانان هنرمند این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار حاجی آباد تکمیل صحن امامزادگان سید محمد و امیرنظام الدین(ع) را از خواسته های مردم این شهرستان ذکر کرد و افزود: شهرداری و دهیاری ها بدون درآمد هستند لذا نیاز است که دولت توجهی ویژه به این بخش داشته باشد.
جهانگیری احداث بندر خشک برای توسعه بخش کشاورزی، بدون شدن محصولات کشاورزی، توسعه گلخانه ها و جلوگیری از هدررفت آب را از دیگر خواسته های مردم حاجی آباد اعلام کرد که نیازمند توجه ویژه دولت می باشد.
به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان امروز چهارشنبه نهم اسفندماه وارد هرمزگان شده است.
در این سفر 2 روزه 15 طرح مهم با هزینه بیش از 40 هزار میلیارد ریال از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح وعملیات اجرایی 15 طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان آغاز می شود.
این دومین سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رییس جمهوری، نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که طی آن مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.
شهرستان حاجی آباد در 165 کیلومتری هرمزگان قرار دارد.
9887/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.