به گزارش ایرنا، نماینده ویژه رئیس جمهوری در این سفرقرار است از 18 طرح صنعتی، عمرانی، فرودگاهی، بندری و گردشگری آماده بهره برداری بازدید می کند.
تمام این طرح های عمرانی از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
ساختمان اداری اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم با اعتبار 9 میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع و زیربنای 450 متر با هدف صدور مجوزهای حاکمیتی ساخته شده است.

**بازدید از 2 هتل چهار ستاره در شهر قشم
مرتضی بانک همچنین از 2 هتل 4 ستاره با 220 میلیارد ریال هزینه و ظرفیت پذیرش 256 نفر بازدید کرد.
یک هتل 6 طبقه در زمینی به مساحت 250 متر، دارای 38 اتاق با ظرفیت پذیرش 86 مسافر و سیستم اینترنتی هوشمند (IPTV) و با 100 میلیارد ریال هزینه بخش خصوصی آماده بهره برداری است.
هتل دیگر نیز در5هزار متر زیربنا و با ظرفیت 170 نفر در 7 طبقه شامل 58 تخت دو نفره، 33 تخت یک نفره و 12 سوئیت با هزینه 120 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شد.

**بازدید از پارک جنگلی گلستان و پارک گلبرگ الهیه شهر قشم
بانک در ادامه بازدیدهای امروز خود ازبوستانهای جنگلی گلستان و گلبرگ الهیه شهر قشم بازدید کرد.
مرحله نخست طرح بوستان جنگلی گلستان با 12 هزار و 500 متر مربع وسعت شامل یکهزار و 200 متر مربع پیاده راه و فضای سبز با 4 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار در شهر قشم به پایان رسید.
طرح پارک گلبرگ شهرک الهیه شهر قشم نیز با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار توسط سازمان منطقه آزاد قشم در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع اجرا شد.
2 هزار و 450 متر مربع سنگ فرش، 2 هزار و 860 متر مربع فضای سبز ، فضای بازی کودکان در 880 متر مربع، 200 متر مربع فضا برای لوازم ورزشی و 510 متر مربع آبنما و سکوهای نشیمن در این پارک ایجاد شده است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی همراه با جمعی از معاونان و وزیران خود برای سفری 2 روزه به استان هرمزگان سفر کرده است.
رئیس جمهوری به همراه جمعی از اعضای دولت روز چهارشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی و نمایندگان گروه ها و اقشار مردمی این استان وارد فرودگاه بندرعباس شد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی قرار است، از فرودگاه بندرعباس برای دیدار عمومی به ورزشگاه تختی بندرعباس رفته و در آن جا با مردم این استان سخن بگوید.
در سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان، معاونان توسعه روستایی، امور مجلس، اداری و استخدامی، علمی و فناوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس دفتر وی حضور دارند.
هم چنین وزیران آموزش و پرورش، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی نیز رییس جمهوری را همراهی می کنند.
دیدار با نخبگان و اندیشمندان هرمزگان، شرکت در نشست شورای اداری، بهره برداری از 30 طرح مهم عمرانی از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.
7500 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.