به گزارش ایرنا، امامان جمعه هرمزگان در جمع نمازگزاران اظهار داشتند: مردم با حضور گسترده در روز 22 بهمن با عزمی جدی تر و مشت های گره کرده و محکم تر از همیشه در خیابان ها حاضر شده و جواب اصحاب فتنه را بدهند.

**بندرعباس
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم اقصی نقاط ایران اسلامی با حضور گسترده در 22 بهمن پاسخ فتنه گران را خواهند داد.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: اصحاب فتنه تلاش کردند که امسال دهه فجر برگزار نشود اما ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ این فتنه گران را با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواهند داد.
وی بیان داشت: مهم ترین کار انقلاب اسلامی این بود که حکومت و قدرت را از شاه گرفت و به دست ملت سپرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: عده ای مخالفان ما، نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی آخوندی عنوان می کنند در حالی که نظام ما نظامی مردمی آن هم به رهبری ولی فقیه است که در مقابل تمام دنیا ایستاده و ازهیچ کس هراسی ندارد.
آیت الله نعیم آبادی افزود: استفاده درست و نادرست از نظام اسلامی به خود مردم بر می گردد چرا که مردم، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا و حتی رهبر خود را با واسطه انتخاب می کنند.
وی گفت: قبل از انقلاب، ملت ایران از کمترین امکانات برخوردار بود و حتی خانه های تهران آن زمان آب لوله کشی نداشتند و هشت سال نیز درگیر مبارزه با جنگ تحمیلی بودیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی نظام ما در همه زمینه ها پیشرفت کرده است.
امام جمعه بندرعباس به بحث اقتصاد مقاومتی در مقابله با مسائل و مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب چند سال پیاپی بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که می طلبد دولت و ملت در کنار هم برای تحقق این امر تلاش کنند.

**کیش
امام جمعه کیش در بخشی از صحبت های خود در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حالی دهه چهارم عمر خود را پشت سر می گذارد که دستاوردها و عملکردهای خوبی داشته و در 39 سال عمر خود راه های فراوانی را سپری و خدمت های زیادی را به ایران و جهان ارائه کرده است.
حجت الاسلام احمد حسن زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانی به وجود آمد که سیاست به معنای واقعی خویش منهای اخلاق و دیانت بود و سیاستمداران نیز هیچ بویی از اخلاق و معنویت نبرده بودند.
وی ادامه داد: در دوران پهلوی هیچ گونه استقلالی نداشتیم و استقلال معنوی و سیاسی در قاموس حکومت پهلوی بی معنا بود.
وی بیان داشت: اما به برکت انقلاب اسلامی در سیاست مستقل شده ایم و امروز همه تصمیم ها در چارچوب نظام اسلامی و توسط سیاستمدارها و هیات حاکمه محقق می شود و همه تصمیم گیری ها را مردم به همراه حاکمان خود می گیرند.
امام جمعه کیش در ادامه با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد: دشمن نزدیک 22 بهمن تبلیغات خود را شروع کرده و با این تبلیغات می خواهد از حضور مردم در راهپیمایی جلوگیری کند.
حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: این راهپیمایی هر سال با شور عمومی و چشمگیر برگزار شده که مایه افتخار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود.

**میناب
امام جمعه میناب ضمن دعوت مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور پرشور پاسخ کوبنده ای به دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنان است.
حجت الاسلام میرزا حسین متعمدی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته میناب اظهارکرد: دشمن منتظر حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن است تا از آن برای رسیدن به مقاصد خود بهره برداری کند، اما مردم با احساس تکلیف شرعی و در دفاع از آرمان های انقلاب پرشورتر از همیشه در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
خطیب جمعه میناب افزود: حدود 4 دهه است که همه ساله 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همایش های ملی اسلامی را بنام راهپیمایی به نمایش می گذارد.
وی با تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: در این چهار دهه بحران ها، توطئه ها و حادثه های بی شمار تلخ و شیرینی در کشور رخ داد اما مردم با اتحاد و همدلی خود و ایستادن در پشت سر امام راحل( ره ) و رهبر فرزانه انقلاب را فراموش نکرده و نخواهد کرد.
امام جمعه میناب به سفر نزدیک رئیس جمهور فرانسه به تهران و اینکه که گفته شده مذاکره با ایران در مورد توان دفاعی از پیش شرط های این سفر است، اشاره کرد و گفت: داشتن توان دفاعی قدرتمند و بازدارنده جزو حقوق اصلی هر کشوری است و امکان مذاکره در مورد آن وجود ندارد.

**قشم
امام جمعه شهرستان قشم گفت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال همه احاد مردم شرکت می کنند تا پیام قدردانی خود را از خدمات نظام جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) به جهان صادر کنند.
حجت الاسلام رضا جوکار افزود: دشمن در نا آرامی های اخیر حضور یافت و به صورت رسمی از آن حمایت کرد و از این رو مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا می زنند.
وی ادامه داد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن صبر و استقامت خود را در برابر مشکلات داخلی و کارشکنی های دشمنان و نیز سپاسگزاری خود را نسبت به خدمات نظام نشان می دهد.
جوکار شعارهای انقلاب را زنده، پویا و مانا توصیف و تصریح کرد: استقلال و آزادی از شعارهای انقلاب اسلامی بود که امروز به عنوان دستاوردها نظام جمهوری اسلامی مطرح است و دوست و دشمن به آن گواهی می دهند.
وی افزود: در سایه پیروزی انقلاب اسلامی عزت از دست رفته ملت ایران احیا شد و اقتدار این کشور قوام یافت.

**جاسک
امام جمعه جاسک گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن علاوه بر تجدید میثاق ملت ایران با امام خمینی (ره)، رهبری و آرمان ‌های نظام و انقلاب ،به‌ منزله مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و متحدانش است.
حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه جاسک اظهار داشت: مردم آگاه، فهیم و با بصیرت نقاط مختلف ایران اسلامی از جمله استان هرمزگان پرشورتر و حماسی ‌تر از سال ‌های قبل در این راهپیمایی مهم شرکت خواهند کرد.
وی خطاب به مسئولان گفت: مردم کسانی هستند که 22 بهمن سال 57 را آفریدند که باید این مردم را بشناسید و خالصانه برای خدمت به مردم کار کنید.
امام جمعه جاسک یاد آورشد: کارنامه نظام درخشان است امروز ما باید بیاییم برای نسل های سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم که پیش از این کجا بودیم و اکنون در کجا قرار داریم و افق پیش رویمان چیست.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.