به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: آمریکا در این ناآرامی ها با طراحی، برنامه ریزی و حمایت رسمی سعی داشت این فتنه را شعله ور کند، اما مردم ایران نشان دادند که هر کس را که نیت شومی نسبت به انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد، نابود می کنند.
وی گفت: موضع مردم ایران این است که انتقادها، اعتراض ها و مطالبه هایی نسبت به وضع کنونی وجود دارد، اما آن ها در حمایت از نظام، ولایت فقیه، خون شهدا و دستاوردهای کشور ایستادگی می کنند.
دو هفته پیش پس از اعتراض مال باختگان به چند موسسه مالی و اعتباری و نیز گرانی برخی اقلام اقتصادی ، گروهی فرصت طلب بر موج این نا آرامی ها سوار شده و دست به اغتشاش هایی در خیابان ها زدند که در پی آن تخریب اموال عمومی و در مواردی حتی کشته شدن چند نفر از هموطنانمان گزارش شد.

** شکست در نشست شورای امنیت، سیلی خدا بر آمریکا بود
جوکار در ادامه اظهار کرد: آمریکا یک سیلی هم از خدا دریافت کرد و آن در جریان نشست شورای امنیت بود که قصد داشت ناآرامی ها در ایران را مخل امنیت منطقه نشان دهد، اما روسیه و برخی کشورهای دیگر خود آمریکا را عامل نا امنی در منطقه قلمداد کردند و آن نشست به نتیجه نرسید.
به گزارش ایرنا، شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه پانزدهم دیماه به‌ درخواست آمریکا برای بررسی ناآرامی های اخیر در ایران نشست فوق العاده تشکیل داد که در این نشست 10 کشور چین، فرانسه، بولیوی، روسیه، ساحل عاج، گینه، اتیوپی، قزاقستان، لهستان و سوئد از جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند. این نشست بدون هیچ نتیجه‌ای به کار خود پایان داد و موضوع داخلی ایران بی‌ ارتباط با امنیت منطقه‌ای یا بین‌المللی شناخته شد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.