به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر چهارشنبه در جمع کارمندان استانداری هرمزگان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: باید توجه مسئولان کشور را به توانمندی های هرمزگان معطوف کنیم تا به جایگاهی که باید در کشور داشته باشد، برسد.
وی با بیان اینکه هرمزگان استانی ثروتمند و پراستعداد و با توانمندی های متنوع است، گفت: هرمزگان نقش مستقیم و موثری در تامین بودجه عمومی کشور و اقتصاد ملی دارد اما به تناسب این استعداد و تاثیرگذاری از آن بهره نبرده است.
همتی ادامه داد: در تلاش برای اصلاح برخی رویه ها در هرمزگان هستیم ، تا مالیات واحدهای اقتصادی فعال در این استان در همین جا پرداخت شود و مردم آن سهم بیشتری از اشتغال ایجاد شده در هرمزگان داشته باشند.
وی نقش کارمندان استانداری را در پیشبرد امور مختلف در استان بسیار مهم برشمرد و افزود: اگر استانداری به خوبی فعال شود، سایر دستگاه ها نیز تلاش بیشتری برای حل مشکلات مردم خواهند داشت ، چون استانداری مرکز حاکمیت و تصمیم گیری در استان محسوب می شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته تلاش کردیم روند کارها شتاب گیرد و از استان و مجموعه استانداری نیز شناخت خوبی پیدا کنیم و در حال جمع بندی اولویت های استان هستیم.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.