به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در حاشیه اعطای این اعتبار نامه به اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان ابراز کرد: تاسیس چنین تشکلی در هرمزگان یک ضرورت است و انتظار می رود در سایه تعامل و تفاهم، خواسته های قانونی صنف روزنامه نگاران محقق شود.
محمد علی سلیمی افزود: این تشکل با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان در جهت رفع مشکل های روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در هرمزگان تلاش کند.
وی بیان داشت: انجمن صنفی روزنامه نگاران و کارفرمایان باید با پیمان جمعی، راه را برای تحقق حقوق مشروع و قانونی صنف هموار تر کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از اعضای انجمن یاد شده خواست به منظور جذب بیشتر افراد متقاضی که شرایط عضو شدن را دارند، طی فراخوانی اقدام کنند.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان نیز در حاشیه این نشست گفت: در جمع اعضای این انجمن سه نسل روزنامه نگار این استان حضور دارند و موظفیم برای دفاع از حقوق صنفی، امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارت های شغلی تلاش کنیم.
غلامعباس شمس الدینی اضافه کرد: ترکیب این انجمن صنفی از طیف های مختلف سیاسی است اما هدف هیات مدیره جدا از سیاست بوده و تحقق خواسته های قانونی صنفی روزنامه نگاران استان را دنبال می کند.
وی بیان دادشت: برای تحقق این امر به زودی کمیته هایی را بر اساس اساسنامه در همین راستا تشکیل خواهیم کرد و معتقدیم قدرت ما برآمده از جمع روزنامه نگاران استان بوده و تقویت انجمن با حمایت اهالی رسانه محقق می شود.
این عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان تاکید کرد: تعامل با تشکل ها و نهادهای صنفی روزنامه نگاری در دستور کار قرار دارد و در تعامل با یکدیگر می توان وضعیت روزنامه نگاران را بهبود بخشید.
وی با قدردانی از همکاری اعضای انجمن روزنامه نگاران هرمزگان، هیات موسس و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرعباس در تاسیس و فعالیت انجمن گفت: انجمن صنفی از ابتدای دی ماه عضو گیری خود را در چارچوب اساسنامه آغاز کرده و علاقمندان می توانند با مراجعه به دفتر موقت انجمن نسبت به عضویت اقدام کنند.
در این نشست اعتبار نامه فاطمه رکن الدینی به عنوان رئیس هیات مدیره، عبدالعلی پوراشرف به عنوان نایب رئیس، غلامعباس شمس الدینی به عنوان خزانه دار و سکینه محبی به عنوان بازرس اعطا شد.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.