به گزارش ایرنا، محمد احمدی غصر دوشنبه در جمع کارکنان اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای جاسک افزود: نقش مجموعه پرتلاش راهداری در شرایط بحرانی قابل ستایش است و این مجموعه در شرایطی که افراد گرفتار حوادث، انتظار امداد و کمک دارند با استقبال از خطر به یاری هموطنان می شتابند.
وی تاکید کرد: راهداری نیازمند عشق و علاقه است که این موضوع در بین تک تک نیروهای راهدار به طور کامل قابل مشاهده است.
احمدی ادامه داد: تجهیزات در حوزه راهداری نیز تعیین کننده است که حتما باید کامل شود و چنانچه هماهنگی و دقت لازم انجام نشود کیفیت خدمات به حداقل خواهد رسید.
فرماندار جاسک ضمن تقدیر از تلاش کارکنان خدوم راهداری و حمل و نقل جاده ای در بارندگی اخیر شهرستان جاسک افزود: با وجودی که مدت کوتاهی از ریاست جدید این اداره می گذرد،شاهد تحرک وخدمات خوبی در سطح شهرستان و روستاها بوِیژه در بارندگی اخیر از مجموعه راهداری بودیم.
وی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می تواند تاثیرهای بسیار خوبی در روند رو به رشد راهداری و حمل و نقل جاده ای و به تبع آن توسعه اقتصادی در سطح شهرستان داشته باشد.
احمدی افزود: انتظار و توقع ما از مجموعه راهداری این است که هم چون گذشته با تجربه خود برای خدمات رسانی بهتر در جاده ها تلاش داشته باشند.
در این مراسم عبدالرسول حاتمی پور رئیس اداره راهداری شهرستان گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه راهداری و وضعیت کارکنان مشغول در این اداره را ارائه کرد.
شهرستان جاسک در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/ 7408
خبرنگار: حسن آتش زبان ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.