به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مرزبانی هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران ناو گروه شناوری پارسیان با گشت های پی در پی و کمین های هدف مند از جابجایی یک محموله مواد مخدر در جنگل های اطراف با خبر شدند.
وی بیان داشت: مرزبانان جهت بررسی دقیق به محل اعزام شدند و پس از ساعت ها کمین در جنگل های اطراف یک فروند شناور در حال تخلیه بسته های مشکوک به داخل یک دستگاه پراید یخچال دار را مشاهده کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران از محل متواری شدند که با تعقیب ماموران خودروی یاد شده در یکی ار محله های پارسیان متوقف شد.
سرهنگ خرم روی ادامه داد: در بررسی از خودروی توقیفی 290 کیلو نوع تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت ، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
شهرستان پارسیان در 500 کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده و در سال های اخیر قاچاقچیان مواد مخدر مسیر انتقال مواد مخدر از خشکی به سمت دریا انتقال داده اند.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.