به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال یک محموله سنگین مشروب الکلی خارجی به صورت مسلحانه مطلع شده و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: نیروهای عملیاتی با یک دستگاه خودرو پوششی به نشانی اعلامی اعزام شدند که سه دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: با علائم هشدار دهنده به خودرو اول فرمان ایست داده شد که اعتنایی نکرد و با خودرو به سمت ماموران حمله ور شدند که درهمین هنگام خودرو سوم نیز که در انتها قرار داشته به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد و از صحنه متواری شد.
سردار ملکی اضافه کرد: با توجه به مسلح بودن قاچاقچیان ، ماموران برای متوقف کردن خودرو‌های حامل مشروب الکلی اقدام به تیراندازی کردند که یک دستگاه خودرو تویوتا از ناحیه بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
به گفته رئیس پلیس استان در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته که هنگام فرار دستگیر شد.
همچنین یک دستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان در تعقیب و گریز واژگون شد که راننده آن به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.
سردار ملکی یاد آور شد : یکی دیگر از اعضای این باند که با یک دستگاه موتورسیکلت خودرو‌های قاچاقچیان را همراهی (اسکورت ) می کرد دستگیر شد.
رئیس پلیس هرمزگان یادآور شد: کوهستانی و دشوارگذر (صعب العبور) بودن و فاصله 170 کیلومتری این منطقه تا مرکز شهرستان و از طرفی دیگر توسعه نیافتگی منطقه باعث شده که محموله مواد مخدر و مشروب الکلی به صورت مسلحانه با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین انتقال داده شود که این موضوع باعث نا امنی در منطقه شده است.
شهرستان جاسک در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان وعلاوه اتصال به دریای عمان همرزبا سیستان وبلوچستان است.
2094 / 6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.