به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم افزود: سیاستمداران امریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون برای از بین بردن، به انحراف کشاندن و ذلیل کردن انقلاب ایران به هر عملی دست زدند اما به دلیل رهبری ولایت فقیه نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی ادامه داد : دولتمردان امریکا تلاش کردند سپاه را که از نهادهای مقدس و مولود انقلاب است ، تخریب کنند و بدین وسیله بین مردم ، دولت و دیگر ارکان نظام تفرقه بیندازند اما این امر باعث شد تا مردم بیش از پیش به سپاه عشق بورزند.
امام جمعه موقت قشم با اشاره به برخی مشکلات موجود در جامعه تصریح کرد: دشمن قصد دارد در حوزه اقتصاد کشور را فلج کند اما مردم ایران ثابت کردند که در میدان هستند و مسئولان باید از این رفتار عبرت بگیرند.
آزادی یاد آور شد: باید اذعان کرد که با وجود تمام مشکلات ، رفاه و آسایش حق مردم است و دولت باید در حوزه هایی که بر اقشار آسیب پذیر فشار وارد می شود اقدامات موثری انجام دهد.
وی تصریح کرد : اگر مشکلات بخش مسکن و اشتغال بهبود نیابد به زودی به بحران تبدیل می شود و از این رو دولت در بحث تخصیص تسهیلات در این دو حوزه و به طور کلی نسبت به اقتصاد کشور اهتمام ویژه ای داشته باشد که این اقدام خود مشت محکمی بر دهان امریکاست.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم ، هرمز ، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/ 6048
انتشار: حسین آزاد منجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.