به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان اظهار داشت: مدیریت منابع باید نتیجه ای به همراه داشته باشد و در غیر این صورت نشان دهنده ناکارآمدی خواهد بود.
وی ادامه ادامه داد: در تخصیص منابع مالی، اولویت باید اتمام پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد باشد و لازم نیست اعتبارات محدود، در تعداد زیادی پروژه عمرانی بدون نتیجه پخش شود.
رییس شورای برنامه ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حریم 60 متری خط ساحلی بندرعباس پرداخت و گفت: اکنون در شهر بندرعباس نمی توان براساس قانون سال 54 عمل کرد.
وی تصریح کرد: باید مراقبت شود از این پس در حریم 60 متری ساحل تصرف و تجاوزی صورت نگیرد و کاربری بناهای ساخته شده کنونی نیز به مواردی برای استفاده عمومی تغییر کاربری داده شود تا بتوان آنها را مجاز تلقی کرد و تخریب بناهای احداث شده در ساحل و بستر دریا هدر دادن و اتلاف منابع ملی صرف شده است.
استاندار هرمزگان درباره وضعیت بهداشت و درمان نیز اظهار داشت: بخش بهداشت و درمان هرمزگان در یک برنامه ریزی کوتاه مدت باید به سطحی برسد که از سایر استان ها و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس مراجعه کننده داشته باشد.
3219/2094
خبرنگار:عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.