به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر شنبه در حاشیه بهره برداری از این مرکز به خبرنگاران اظهار داشت: سرطان پستان یکی از شایع ترین سرطان های زنان است که طبق آمار، تقریبا از هر 4 تا 5 زن(20تا 25درصد) یک نفر به این عارضه دچار می شود.
دکتر سید حسین داودی تصریح کرد: از آنجایی که تشخیص و پیگیری به موقع در بیماری های پستان تاثیر بسیار زیادی در درمان قطعی این بیماری ها دارد، راه اندازی این مرکز یکی از اولویت های دانشگاه بود.
وی خدمات قابل ارائه در این کلینیک را شامل معاینه پستان، ماموگرافی، سونوگرافی و داپلر پستان، بیوپسی(نمونه برداری) ، ترمیم و زیبایی پستان عنوان کرد.
دکتر داودی خاطرنشان کرد: این کلینیک طرف قرار داد با تمامی بیمه های دولتی است که بعد از پذیرش، ابتدا سابقه بیماری خانوادگی فرد بررسی و معاینه های مقدماتی توسط ماما و پزشکان متخصص جراحی انجام می شود که در صورت نیاز به بررسی و درمان های تکمیلی بیمار به پزشک فوق تخصص پلاستیک ارجاع خواهد شد.
مرکز (کلینیک) تخصصی پستان در طبقه اول ساختمان بیمارستان سوختگی شفا در مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس قرار دارد و همه روزه از شنبه تا چهار شنبه ماما ، متخصص جراحی و فوق تخصص جراحی پلاستیک در نوبت صبح ارائه خدمت می کنند.
7198/2094
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشاردهنده:هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.