به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، فاطمه سعیدی با حضور در شهرستان میناب و دیدار با خانواده های دانش آموزان مجروح این حادثه ضمن ابراز همدردی افزود: اگر چه هیچ امری جای دانش آموزان فقید این حادثه را پر نمی کند اما مسئولان عالی رتبه دولتی در هرمزگان و کشور تمامی توان خود را در جهت بسیج امکان های درمانی به کار گرفته اند و در کنار خانواده های بازماندگان این حادثه هستند.
وی ادامه داد: از تمامی ظرفیت ها برای بهبود وضع جسمانی دانش آموزان مصدوم استفاده خواهد شد و خانواده ها هیچ گونه نگرانی نسبت به تحصیل فرزندان خود نداشته باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صبر و بردباری خانواده ها در این حادثه شایسته تحسین است و این مهم الگویی برای همه ما مسئولان است.
سعیدی همچنین به اقدام آموزش و پرورش هرمزگان در فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان مصدوم اشاره و اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان این حادثه هر چه سریع تر بهبودی خود را به دست آورند و به جمع همکلاسی های خود بپیوندند.
وی همچنین از مدارس تخریبی شهرستان میناب بازدید و ابراز امیدواری کرد بتوانند تمهیداتی برای رفع این مشکل گرفته شود.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز روی داد که در این حادثه هفت دانش آموز، یک مربی و مالک اتوبوس جان باختند و 34 نفر نیز مصدوم شدند.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده ** انتشار: خلیل تنیده
علت این حادثه براساس اعلام پلیس راهور خواب آلودگی راننده عنوان شده است.
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.