لوئیزا بصیریان عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم با 12 بازیکن و با سرمربی گری هاجر سلطانی زاده به این رقابت ها که میزبانی آن بر عهده بندرگز می باشد، اعزام شده است.
وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها با شرکت شش تیم طی روزهای 11 تا 16 شهریورماه جاری برگزار می شود.
بصیریان تصریح کرد: این مسابقات با حضور تیم های مقاومت شهید نوروزی چلیچه و جوانان فارسان چهارمحال بختیاری، شهرداری بندرعباس، چای ناطق لاهیجان گیلان، سیمان لامرد شیراز و ملوان در مجموعه ورزشی ساحلی امام رضا (ع) بندرگز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در دو مرحله و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم هایی که بیشترین امتیاز را بدست آورند به ترتیب مقام های اول تا سوم فوتبال ساحلی بانوان ایران را کسب می کنند.
بصیریان گفت: تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس برای هشتمین دور است که در این رقابت ها شرکت می کند و حاصل حضورش در این سالها کسب پنج عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی است.
وی با اشاره به حمایت های هیات فوتبال هرمزگان از فوتبال بانوان، تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ فوتبال بانوان در استان نداشتن حامی مالی است که در صورت حمایت دستگاه ها و مسئولان ورزش استان شاهد درخشش هر چه بیشتر بانوان هرمزگان در رشته فوتبال خواهیم بود.
تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس سال گذشته میزبان رقابتهای فوتبال ساحلی بانوان بود که در پایان این رقابت ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.